Zoeken op de website

Vind een station

Stations zoeken

Hulp nodig?

 

Hebt u vragen of een probleem met Villo!, contacteer ons dan op het nummer:

 

             of +32.2.274.22.41

 

Of vind het antwoord op uw vraag in onze FAQ.

 

 

Download hier de

Algemene Voorwaarden

voor toegang en gebruik van Villo!

 

Ik heb een Villo! gezien die werd achtergelaten. Wat kan ik doen?

Het beste wat je kan doen is het nummer van de Villo! (4 cijfers achterop de fiets) en de exacte plaats noteren en deze informatie aan ons doorgeven door de klantendienst op te bellen, de informatie te e-mailen of te posten op onze Facebookpagina.
Een team van JCDecaux zal de Villo! komen halen.

Hoe kan ik laten weten dat een fietsstation niet werkt?

Je kan ons op de hoogte brengen door de klantendienst op te bellen, ons te e-mailen of ons te verwittigen via onze Facebookpagina.
Een team van JCDecaux zal het fietsstation nakijken.

Ik heb mijn geheime code verloren. Wat moet ik doen?

Indien je je geheime code en je identificatiecode hebt verloren:
Voor wie een langlopend abonnement heeft:
Als je je paswoord bent vergeten: ga dan naar de website, Villo!.be, en klik op "Geheime code vergeten" in de rubriek "Raadpleeg uw account". Je ontvangt dan meteen een e-mail met de geheime code.
Je kan ook bellen naar de klantendienst op 078/05.11.10. Houd je identificatienummer bij de hand. Dat vind je terug op de achterkant van je Villo!-kaart en op de bevestigingsbrief van je abonnement.
Ga na of je persoonlijke gegevens kloppen op "Mijn persoonlijke gegevens wijzigen".
Voor wie een ticket voor korte duur heeft: Wij beschikken niet over deze informatie.

Ik slaag er niet in om in te loggen op de website

Om in te loggen op het onderdeel van de website "mijn abonnement beheren", heb je volgende informatie nodig:
•Je abonnementsnummer
•Je naam: enkel je familienaam in drukletters
•Je geheime code

Wat moet ik doen als ik een lekke band heb?

In geval van een lekke band plaats je de fiets terug in het dichtstbijzijnde fietststation, hecht je de fiets vast aan de fietspaal zodat die beveiligd is en bel je de klantendienst op: 078/05.11.10. Vergeet niet om het zadel een kwartdraai te geven om de andere gebruikers te waarschuwen.

Hoe kan ik laten weten dat de fiets gebreken vertoont?

Om aan de andere gebruikers te tonen dat een fiets gebreken vertoont (lekke band, gebrekkige remmen, etc.), kan je het zadel een kwartdraai geven en indien mogelijk de klantendienst per e-mail of via Facebook verwittigen.

Wat moet ik doen als ik een ongeval heb met een Villo! ?

Breng JCDecaux op de hoogte in geval van een ongeval. Bel binnen de 24 uur naar de Villo!-klantendienst Je blijft verantwoordelijk voor de fiets totdat deze terug is vastgemaakt aan een Villo!-fietspaal. Je kan ook wachten tot een controleagent van JCDecaux komt opdagen om de fiets persoonlijk te overhandigen.

Wat moet ik doen in geval van diefstal?

Geef de diefstal binnen de 48 uur aan aan de politie en neem binnen de 24 uur contact op met de Villo!-klantendienst op 078/05.11.10.
Stuur vervolgens een kopie van de aangifte naar onderstaand adres:
De Villo! - JCDecaux Street Furniture Belgium
Groendreef 50
1000 Brussel

Wat moet ik doen als ik iets heb gevonden/laten liggen in het mandje van een Villo!

Als je iets hebt verloren of gevonden, één adres: de dienst voor verloren voorwerpen van de stad Brussel:
Bureau der Gevonden voorwerpen
Frontisspiesstraat, 55
1000 Brussel
Ja kan ons ook altijd op de hoogte brengen van een verloren voorwerp.

Ik heb mijn kaart verloren. Wat moet ik doen?

Indien je je Villo!-kaart verliest of ze is gestolen, breng dan meteen de klantendienst op de hoogte op 078/05.11.10. De kaart wordt dan onmiddellijk geblokkeerd en vervangen mits een bedrag van €5 (administratieve kosten).
Wie een abonnement heeft van korte duur kan niet gebruik maken van deze dienst.

 

Volg ons op 

   

               

                                       

Onze partners

 
 
 

 

GRACQ