Zoeken op de website

Vind een station

Vind een station
Stations zoeken

Hulp nodig?

 

Hebt u vragen of een probleem met Villo!, contacteer ons dan op het nummer:

 

phone

             of +32.2.274.22.41

 

Of vind het antwoord op uw vraag in onze FAQ.

 
 

Download hier de

Algemene Voorwaarden

voor toegang en gebruik van Villo!

 

Langlopend abonnement

Alles wat je wil weten over…

Hoe kan ik mijn Villo!-abonnement op mijn MOBIB-kaart overzetten?

Neem contact op met onze Villo!-klantendienst op 078/05.11.10 (kostprijs van een lokale oproep). Een medewerker zal je helpen om je Villo!-abonnement over te zetten op je MOBIB-kaart. Je zal een koppelingscode ontvangen waarmee je je Villo!-abonnement kan overzetten op je MOBIB-kaart. De veranderingen worden meteen doorgevoerd. Je kan je MOBIB-kaart dus onmiddellijk gebruiken op het Villo!-netwerk

 

 

Volg ons op 

                                                           

Onze partners

 
 
 

Logo-Stib_medium

 

GRACQ